VRAGEN OVER DE FASHION CLUB?

VEELGESTELDE VRAGEN

Veelgestelde vragen over de Fashion Club

Je kunt al je gegevens inzien en/of wijzigen door hier in te loggen.

Heb je nog een oude MEMBER Card (zwart)?

De oude MEMBER kaarten kunnen niet meer worden gebruikt. Ga langs bij het Information Centre om je kaart om te wisselen naar een nieuwe Fashion Club Card. Je tegoed wordt dan direct overgezet op de nieuwe kaart. Weet je het emailadres nog wat is gekoppeld aan je oude kaart? Dan kan je ook de Fashion Club app downloaden en inloggen met dit emailadres. Je oude MEMBER Card wordt dan automatisch omgezet naar een nieuwe kaart.

Wat zijn de voordelen om lid te worden van de Batavia Stad Fashion Club?

Waar kan ik lid worden van de Fashion Club?

Wat zijn de voorwaarden van de Fashion Club?

Kan ik mijn gegevens inzien of wijzigen?

Ik ben mijn wachtwoord vergeten om mee in te kunnen loggen, wat kan ik nu doen?

Ik ben mijn Fashion Club Card vergeten, hoe ontvang ik een nieuwe?

Mijn Fashion Club Card is gestolen, wat nu?

In welke winkels kan ik mijn Fashion Club Card gebruiken?

Hoe lang is mijn gespaarde tegoed geldig?

Waar kan ik mijn gespaarde tegoed inzien?

Waar kan ik mijn gespaarde tegoed voor gebruiken?

Is het mogelijk om mijn gespaarde saldo bij restaurants te verzilveren?

Kan ik aankopen ruilen of retourneren wanneer ik mijn Fashion Club Card gebruikt heb?

Hoe kan ik mijn deelname opzeggen?

Wat doet Batavia Stad Fashion Outlet met mijn gegevens?